søndag 13. september 2009

Da har jeg faktisk meldt meg inn i treningsstudio nedi her. eller 12, om du vil! Trente for første gang siden april/mai på torsdag. Skulle vel egentlig bare være crunch (mage) som en myk start, men den timen hadde en flytende overgang til en bodypump-time!! Godtroende som jeg var, ble jeg med på timen med godt mot. (noe jeg VIRKELIG ikke skulle ha gjort!) Var ganske skjelven etter timen, men det var ingenting i forhold til det jeg følte fredag og lørdag!! Førstes i dag, søndag, klarer jeg å gå nogenlunde normalt, og ikke som ei gammal bestemor som glemte gåstolen sin hjemme! Time med personlig trener i morra. Og joggu skal det trenes fremover! Skal bli like slank som jeg var i jula 2006! (jeg ble faktisk spurt om jeg var gravid her om dagen! "ja, kjære. Det er verdens neste hersker som skal fødes gjennom jomfrufødsel!")

Ellers har helga blitt brukt til å, for det meste, sitte hjemme, siden jeg ikke har klart å beveget på meg! Sett et par filmer; I love you man, istid 3, 17 again (og alle anbefales på det sterkeste!), Choke, adventureland (som ingen anbefales i det heletatt!) og No reservations (som fikk meg til å savne Synnøve og Solveig noe veldig! Geder meg til de blir så store at vi kan ha safari i stua!). I kveld blir det vel Inglorious Basterds, som jeg har hørt skal være veldig bra!

Fredag var vi Brugge. En veldig koselig by som ligger en time unna Brussel med tog. Veldig idyllisk og fint der. Brostein i så godt som hele byen og fiiine bygninger fra helt tilbake på 1300-tallet! Så klart klikka kameraet mitt på båtturen (og funka igjen når båtturen var over), så venter på bilder fra Caroline. I mellomtider får dere kose dere med bildene jeg fikk tatt :)

Fra en sjokoladebutikk (noe som er utroooolig vanskelig å finne nedi her!) Disse hadde vunnet en pris for sjokoladen sin i 2008. Og ja, den ble utprøvd og mer enn godkjent! Nesten en orgasmisk smak på den! Lavendel og rose er en stor hit, men nougat er den aller aller beste! Prøvde også med chilli, wasabi, oliven&basilikum og pistasj. Herlijk!





Noen bilder fra herlige Brugge. Ble litt mye krøll med bildeutlegginga, så tar de neste i en egen post. Tror det bare er igjen fra verdens herligste cafè.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar