torsdag 19. november 2009

en usedvanlig bra dag :P

Var oppe klokka 7 i dag, noe som var heller hardt, siden jeg la meg 1 i natt etter å ha vært på nurse-party. Stakk på forelesning, som jeg egentlig ikke så helt vitsen i å være i.. Etter timen gikk vi på internasjonalt kontor for å spørre om div. Tror ratt hun hadde tatt en smilepille, for hun var i usedvanlig godt humør! Deretter gikk Florence, Mari og jeg for å kjøpe billetter til den nye Twilight-filmen. Dødstrøtt som jeg var, gikk jeg hjem for å sove. Etterpå Gikk Mari, Flo og jeg for å se Twilight. Først den første filmen, så premiere til den andre filmen klokka 00.15. Den var bra! Litt sinna på slutten, for nå vil jeg se den neste også!

Men skole i morra! opp klokka 9. Hurra! Driver å får masse myggstikk fortida, så er vel et tegn på at det begynner å bli høst. Bladene på trærne har falt av også. 9varme klokka 3 om natta er heller ikke så verst. Blåste nesten bort før i dag da..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar