tirsdag 14. juni 2011

Morsdagskort


Jeg vet det ikke er tiden for morsdagskort, men det kan jo brukes som inspirasjon til feks bursdagskort? Dette kortet lagde jeg til min samboers mor til morsdagen. Han fikk ta kreditten selv, enda han bare skrev "Til mamma". Men ser nå at det egentlig ble litt skjevt, så da gjør ikke det noe. 

Mønsterarket er kjøpt hos Happyhobby (nå Papirpikene) her på Gjøvik, det samme er stemplet "engel er bare et annet ord for mamma". Brun bazzill er brukt og det eggehvite er kartong fra A5-blokk fra Panduro. Blomstene er kjøpt på ebay. Stemplet og "Til mamma er embosset i brunt pulver (ser lilla ut på bildet). 

Inni kortet har jeg limt på flere grønne blomster nederst til venstre, og resten av grenen med hvite blomster har jeg bøyd og limt rundt øverste høyre hjørnet. Hun har det fortsatt oppe, så tror da hun syntes det var fint :)

1 kommentar:

  1. hei du er vinneren av blogcandyen:) Send meg adressen din så er pakken din:) Jeg blir borte noen dager nå, men sender så fort jeg kommer hjem:)Flott morsdagskort du har laget:)

    SvarSlett