mandag 24. august 2009

2,5 dag igjen til utreise!!

...Og fy søren å jeg gruer meg! Ikke nok med at jeg skal være 5mnd borte fra kjente og kjære, men skal også være nedi der de 4 første dagene alene!! Hadde en tårevåt avskjed med Heidi og Lene i går. Regner også med at jeg kan droppe sminke på Gardermoen på torsdag :P (Ikke misforstå. Gleder meg masse til semesteret nedi der. Bare jeg får gjort meg litt kjent og kommet meg på plass, så skal nok alt gå som en drøm!)

Fått lånt GPS'en til mamma og funnet kart og veibeskrivelser på Google, så skal nok klare å finne frem til leiligheta.

Pakkinga går slik nogenlunde.. Skrevet ei laaaang pakkeliste, men med tanke på at jeg kun får med meg 20kg i første omgang, så må jeg nok ettersende noe av det.

Nå kom akkurat Fluffy(som egentlig ikke lenger kan kalles Fluffy), bikkja til Silje og skremte ut alt av fantasi og planer, så nå får jeg vel gå og pakke videre.

Blogger enten før jeg drar eller ganske så snart jeg kommer ned dit. Mulig det blir no bilder også :)

1 kommentar:

  1. Nesten så det kom ei tåre til når je leste detti..! hehe:p og enda fler når je leste det over(om flyet), men det var lattertårer! :D kos deg, og legg ut noen bilder a;)

    Glad I Deg! <3

    SvarSlett