onsdag 21. mai 2008

Åh.. Herlig!

Eksamen i organisasjon i morra. Jeg ligger her potta tett og med feber, noe jeg forsåvidt har gjort siden lørdag. skal til legen etterpå og høre om jeg får legeerklæring. Greit å ha om jeg ikke blir frisk igjen til i morra. Tviler på at jeg orker å sitte i et tett rom med evige hostekramper og å være potte tett. Nai, da får jeg heller ta den til høsten..

Klarte jo faktisk å skaffe meg enda en jobb på fredag. Tipper jeg er en av få som klarer å gå inn på en bensinstasjon for å kjøpe meg mat, og komme ut igjen med en jobb på kjøpet! Sjefen virka veldig grei da. Og shell ligger jo rett nedenfor der jeg skal flytte til høsten. Kunne få så mye jeg ville også, men satser på litt mer skolearbeid til høsten.. Vårsemesteret her gikk så alt for fort! Skulle nok begynt med pensum litt før.. Menmen. får satse på at jeg slipper å ta opp igjen så alt for mange til høsten.

I morra reiser Lene til Tyrkia da. Jeg vil også være med!! Satse på at det blir en tur i august egentlig.
Vi og Natalia og Heidi så faktisk 12 (!) episoder av Sex og singelliv på fredag. Gleder meg til filmen kommer. Var ikke hjemme før 6 på morgenen, men det kan ha litt andre grunner også ;) Da var det egentlig bare å sove i 3 timer, ned til mamma, spise frokost og se på toget. Prøvde å sove to timer nede der etter toget, men det gikk ikke. Feberen begynte vel å ta tak. Så kom Mari og Gunleik med unga ned. Spiste middag og slokna på sofan (når jeg egentlig skulle lest org!).

Reiste til lillehammer tidlig dagen etter. Glemte å svinge av til bensinstasjonen, nesten å fylle for de 200kr jeg allerede hadde gitt mannen, å levere sakene til Natalia og å svinge av inn til Lillehammer! Angrer litt på at jeg reiste. Kunne jo vært hos pappa og fått mat servert. Hadde vært utrolig godt, enda jeg ikke spiser noe særlig om dagen. Siden søndag har jeg spist en liten pizza og to knekkebrød. Men.. får se om jeg ikke reiser hjem i kveld om jeg får legeerklæring og fri fra jobb i morra. Må huske på statistikkboka da, slik at jeg kanskje får gjort noe.. Skjønner heller ikke hvorfor jeg hadde satt på vekking til 02.43 i natt.. Feberfantasier da sikkert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar