torsdag 15. mai 2008

I dag var jeg oppe klokka 7, noe som egentlig var ganske hardt ettersom Conclusion holdt meg oppe til langt på natt. Pluss at jeg egentlig blir litt paranoid av å være her helt alene. Er så forferdelig mange rare lyder her! Men, ikke blitt spist enda, så da er det bare å vente og se om jeg blir det før 1.juli da.

Fikk svar fra boligmannen i Sopp i dag. Kan få bo på Smestad i juli! Tenker litt på å pendle i august. spes hvis Stine og jeg skal joine Veronica og fam'en til Tyrkia første uka i august. Da kan jeg jo be om ei uke uten så mye jobbing, og de to siste kan jeg høre om jeg får jobba etter skolen, for da må jeg jo pendle uansett. Der har vi en løsning vettu. *Ringe sjefen og fortelle* Hu ble glad vettu :) Og mulig jeg får ferie begge de første ukene i august! Da blir det mulig sydentur på oss vettu, Stine! :D Kanskje vi blir avbildet i år også ;)

Skulle vel egentlig lest litt mer på org nå, men orker ikke. Er så trøtt og lei. Våkna opp med vondt i hodet to dager på rad nå. Håper ikke at jeg blir syk. Kan ikke bli syk! Har jo eksamen om ei uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar