tirsdag 13. mai 2008

Pinsehelga - Fyll, fall og eksamenslesing

Dette har egentlig vært ei veldig koselig helg, enda litt lesing måtte iberegnes.

Fredag møtte jeg Hilde (søster) på CC for litt spennende shopping. Hu kjøpte seg lik bukse som meg, fordi buksa mi er sooo gudd! På tur til skreia møtte jeg mamma på veien, og ble med innom nybygget hennes. Blir fint der! Så var jeg hos Hilde og fikk smake på vannet hennes. Det var herlig! Kom rett fra kjøleskapet også vettu. Må være noe slik nymotens greier det. Menmen, vi hadde noen kjempekoslige samtaler. Gjentar det gjerne :)

Lørdag fikk jeg faktisk lest bittelitt før jeg møtte Lene og søstra på Gjøvik. Lene kjøpte seg masse sommerklær til a skal til Tyrkia og tøse seg. Jeg vil også være med!! Så jobba jeg i hele 5timer, før jeg stakk til Lene for å fikse meg. Vi skulle på fyll i Casa Slettnes. Der var det full pupp som vanlig :) Tok av på schlager også, selv om jeg angrer meg litt for at jeg tok på meg "badesko". Verste var vel når jeg skulle klatre opp på ryggen til en med dårlig kne. Skrubbsår nedover beinet ble det da gitt :P Men fikk mat og skyss hjem etterpå da, så da ble det hjem til min kjære
og legge seg i senga uten luft.

Søndag våkna jeg på gulvet rett og slett! Litt sliten og vondt i ryggen. La meg på sofaen og sovna igjen. så reiste jeg og min kjære ned på rundkiosken og kjøpte oss mat. Så reiste jeg hjem og okkuperte data'n resten av kvelden.

I går besto dagen egentlig bare av litt lesing, leking med Synnøve, TV-titting med Mari (søster) og en ganske lang og kjedelig reise hjem til Lillehammer.

I dag har jeg egentlig ikke gjort noe annet enn å dusja, lest, spist og sovet. Så nå sitter jeg og ser Simpsons og spiser vonde sukkererter, mens jeg har 40sider organisasjonsfag på samvittigheten. Får ta det litt senere i kveld. Ganske stolt da, for er 3. dagen jeg ikke har sendt melding til Conclusion! Må jo spille litt kostbar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar