søndag 27. september 2009

Opportunity does not knock, then knock again, then leave a note saying, "Sorry I missed you."

Så da har jeg faktisk fått bestemt meg for å bli her ett år. satse på at alt går i orden med søknader og div. Fant ut at det vil korte ned studietida mi med ett halvt år, siden jeg må ta mikroeksamen til jul igjen. Nei, jeg blir ikke for at jeg ikke savner venner og familie hjemme. Å se ansiktene deres når vi møtes er priceless! Og jeg gleder meg til hver gang vi møtes for å finne på noe. Dere er ekte og betyr utrolig mye for meg. Men denne sjansen får jeg bare en gang, og jeg håper, og tror, dere forstår det. Jeg vet at mange har sagt at de er stolte over å si at jeg bor her, og det er mer rørende enn dere aner! Jeg tenker på dere hver dag. På alle sammen, til og med den lille bebisen som ikke er kommet ut enda!

Tenkt veldig godt igjennom dette og kommet frem til at det vil være flere fordeler ved å studere her enn i Lillehammer. Håper dere kommer nedover en tur, men skal ikke dømme dere om dere ikke gjør det, av forskjellige grunner. Dette er en helt nydelig by, med masse liv og folkene her er helt supre, så det er en liten del jeg har lyst til å vise dere. Du vet aldri hva du støter på når du går rundt i byen. Å oppleve denne byen anbefaler jeg alle!

Håper alt går bra med dere hjemme. Vet det er noen som har en litt tung periode nå, og jeg skulle veldig gjerne ønsket at jeg kunne vært der. Bare for å snakke om alt mulig og ha det gøy! Men jeg kommer tilbake, og vil alltid stille opp for dere!

Jeg elsker dere og vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten dere og den støtten dere har gitt meg! Savner dere kjempemasse, folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar